**and ThAt LoVe We ShAre 2GeTheR wiLL neVer B Erased**

Monday, July 4, 2011

Hanya ada MakAbah

Qu ada 5 adik beradik..tp sekarang n diketika ini..Qu rasa mcm Qu xde abg2 dah..dimanakah semua abg2 Qu yea/...sob..sob...sob.... sedihnyer rasa hati ini tidak siapa yang tahu...
kenapa Qu blh rasa mcm tu plak yea??
entah la..Qu pun xtahu..yang Qu tahu Qu dh xde abang yang Qu syng lg..semuanya sama jek pada saat dan ketika ini..Qu xde kakak..xde abang nak curahkan apa yang ada dalam hati ni...xde tempat nak mengadu nasib..xde tempat nak curah perasaan..xde tempat nak lepaskan apa yang terpendam dalam hati ini...tp satu yang Qu tahu..Allah selalu bersama Qu..Allah tahu apa yang Qu rasa..Allah tahu bertapa sakitnya hati Qu sekarang ni...huhuhu..
knp hati Qu sakit ek??
sbb terlalu pendam semua perkara dalam hati..xde kawan yang Qu nak luahkan apa rasa dalam hati ini...Mr.B terlalu bz..dan Qu xske nak sesakkan fikiran mr.B dgn benda2 yang sgt remeh ni.. Qu taw..perasaan ini akan cepat berlalu..Qu cuma perlu tdo..then bila bgun..semua perasaan tadi akan hilang bersama mimpi2 yang khayalan sahaja...

Qu nak tanamkan dalam diri Qu..Qu xnak bersuara dalam family...biar je la diam aje...nak jadimcm dlu..diam lebih baik dari berkata2..kalu kata2 tu akan merosakkan perhubungan..lbh baik sy diam..diam...dan diam... sy sgt penat dan letih utk fikirkan penyelesaian utk orng lain..tetapi setelah semuanya selesai...segala usaha mcm sampah sahaja..dibuang ke dalam longkang2 dan parit2 yang dicemari...hati sgt sedih dan pedih....

tolong jgn lukakan hati emak dan abah saya sbb sy sgt sayangkan diorang..sbb diorang yang menjaga sy dr kecil smpai sy besar...tolong jangan susahkan mak abah saya..sbb diorang xpernah nak susahkan anak2 diorang..walaupun diorang terpaksa ikat perut utk membesarkan anak2 diorang..dan tolong hargai emak dan abah saya...sbb diorang bkn nak kan sgt sy balas jasa baik diorang..tp cukuplah dengan kasih sayang yang saya berikan utk diorang..xkan sama kasih sayang yang saya berikan pada diorang klu nak dibandingkan dengan segala kasih dan sayang diorang berikan pada saya sejak saya kecil sampai la sy besar sekarang ini... sy sgt2 sayang En.Roslee dan Pn.Jamiah... tp sy xtau nak luahkan cmne...tiap2 malam sy tdo dengan diorang...(jgn jeles)...law la sy pergi dlu sblm sempat balas kasih sayang diorang pada sy..tolong sampaikan pada diorang yang sy sgt menyayangi diorang... klu orang lain xmenghargai diorang... xpe...sy ada..dan sy akan terus menyayangi makabah smapai bila2 sbb dioarang yang terbaik dalam hati saya..... (*_-).....

No comments:

Post a Comment