**and ThAt LoVe We ShAre 2GeTheR wiLL neVer B Erased**

Saturday, May 1, 2010

Sendiri

Sendiri....

kadang2 hidup ni penuh dgn liku2 yg kita sendiri pn terfikir2..kenapa la byk sgt liku2 yg kena dilalui dalam hidup ni kan..hehe..ni la bru nama nya hidup kot...gambar sebelah ni aku buat masa aku sangat-sangat sunyi..xtaw la kan kenapa sunyi.. pelik gak sebenarnya..hehe....tp apa orang kata..hidup ni sebenarnya penuh dengan kemanisan..cuma kita kena cari katmana kemanisan tu berada..jatuh dan bangun tu sebenarnya suatu perkara biasa dalam hidup ni...


terlalu banyak benda yang aku dah terlepas tuk dicoretkan..tapi xpe..nanti law de masa, aku coretkan lagi benda2 yang dah lepas tuh...{penting ke}..hehe..xde la penting sangat pun..tapi sebahagian perkara yang aku dah lalui sepanjang aku hidup kat dunia ni kan..hehe..



kadang2 terfikir gak perlu ke menulis dalam blog ni??nanti orang baca cmne?? larh..biar la orang nak baca ke apa..kadang-kala ayat yang kita kuakan tu boleh menghiris hati seseorang..tapi jangan dilupakan juga kadang-kala ayat itu jua lah yang boleh menyedarkan seseorang..maksudnya bukan secara 'direct' la kan...manusia bernama Melayu ni kadang kala terlalu menjaga hati manusia yang lainnya..walaupun xbanyak..sikit tetap ada...


No comments:

Post a Comment